ÄNTLIGEN HEMMA !

ååh är äntligen hemma ! 
har varit helt jävla kaos idag .. 
först allum , va sen tvungen att
ta ersättningsbuss till stan så vi
sprang till den och typ skämde ut oss
yesyes , 
sen när vi kom till stan kolla vi runt ,
leta efter ***** ;)    & sen gick vi typ
& åt ehehhe . 
sen efter det mötte vi mamma & vi gick
till ett ställe och jag ****** mig :)
as niice !
men aa iaf sen när vi skulle hem så missa
vi ersättnings bussen precis , vi sprang och
sen åkte den bara jävla fitt buss !!! 
aja men sen efter typ 1,5-2 timmar satt vi äntligen
på tåget påväg hem .. 
haha men aa nu är jag iaf hemma :)
vet inte riktigt vad som händer nu , men ska nog
byta om till myskläder och sen lägga mig i soffan
och kolla film eller ngt ? 
får se , men skriver mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0