Dag 01

ALLMÄNT?
jag heter emma felicia theander & är en helt
vanligt tjej som liver livet jaou ;)
jag är 13 år och fyller år den 18 mars 1998 .
bor lite utanför göteborg i lerums kommun i
lilla hålan floda .. haha ne men trivs ändå hyffsat
bra här♥
jag går på en skola som ligger här i floda på alleskolan &
där går jag i världens bästa klass , loooove !
FAMILJ

jag har 4 syskon , amanda som är 16 fyller 17 i november ,
jonathan som är 17 fyller 18 i december , matilda som är 10
fyller 11 i februari & mathias som är 21 och fyller 22 i augusti ? 
har självklart en mamma och pappa ofc , min mamma heter katarina
och är 40 & min pappa heter joachim och fyller 43 ?
orkar inte skriva mer om familj för det är tråkigt hhehe
VÄNNER

jag har underbara vänner som jag verkligen älskar ,
vet dom jag kan lita på och inte .
jag vill alltid göra det bästa för mina vänner & gör
så gott jag kan :)

KÄRLEK

vet inte riktigt vad jag ska säga här , men har bara haft "oseriösa"
förhållande innan , eller jag har aldrig varit riktigt kär
men kärlek kan ju också va såna personer man tkr riktigt mycket om
tkr jag då ?   såsom familj ? vänner ? djur ? osv .. aja jag vet helt
ärligt inte , men hoppas jag snart hittar ngn kille som man verkligen kan
ha kul med och som man älskar & att han älskar mig .  jag menar utseendet
är ju absolut inte det viktigaste , det är ju insidan !
DJUR

just nu så har jag 2 underbara hundar den ena hunden är så himla speciell &
hon kommer alltid ha den största platsen . 
hon heter maja och hon är en grand basett griffon vandeén (gbgv)  , den rasen
är absolut inte vanlig och finns ca 50-70 stycken i sverige , det kan ju också göra
henne lite speciell ? 
men aa iaf vi fick henne när hon va ett , innan hon kom hit till oss så hade hon det
inte så bra men ska inte berätta någonting för det kan bara bli helt fel
men nu har hon det iaf och trivs bra här .
den hunden är verkligen ett litet charmtroll & jag tkr hon är världens finaste hund ,
hon är som min bästavän .. vill inte ens tänka på när hon kommer lämna mig .
____

sen har vi den andra lilla vovven fannie & jag kan bli så jävla sur på henne va det
är helt sjukt .. haha nej men hon är motsatsen till maja , fannie hatar och mysa eheh ,
och hon skäller STÄNDIGT ! , är duum osvosv ..   men aja iaf även ifall den lilla vovven
är riktigt jobbig så älskar jag ju henne ändå .. :)

____

sen har vi 4 kaniner också .. fast det är mamma & min lillasyster som tar hand om dom ,
tkr det inte är kul med kaniner längre , det tyckte jag ju när jag var mindre men inte nu
längre :/     men kaninerna heter iaf molle , daisy , svartis och emil :)

men sen har jag ju haft massa andra djur innan blandannat 2 hästar , 1 hund som jag
saknar så jäääävla otroligt mycket !:(  , massa kaniner , hamstrar , säkert möss och massa
andra djur också .. haha jag vet ärligt inte men aja :( 

_____

orkar inte skriva mer nu , men skriver dag 2 senare eller imon ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0