LOVE THE WAY YOU LIE

varit ute och träffa min bästavän som
jag har varit jätte tajt med men sen
hände det en sak som inte va någon av
våras fel så då va vi inte vänner längre .
men nu så träffades vi idag efter flera månader
sen , & pratade och det kändes så himla skönt
och träffas och prata igen .   vi berättade ju
precis allting för varandra förut & det hoppas jag
vi kan göra nu med♥
vi hade otroligt mycket och prata om idag iaf &
tycker det va sjukt skönt och träffas igen !
men aa har precis duschat också och nu ska jag
nog ta något och äta och sen kolla hiphora , haha
gött :) 
skriver mera imon ! 
ha det bra , 
& fridaälskling du fattar inte hur taggad jag är för
rixfm vaaa !!?   kommer bli bäst , älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0