mys daag ♥

igår somnade jag , jenny & elin kanske 3 .. haha det
va feettt varmt trodde jag skulle dö men aja jag och elin
gick och la oss i min storasysters rum , va kallare där xd
& sen imorse vaknade jag och elin typ halv 8 ?  haha helt
sjukt ! :O    men aa då gick vi ner och kolla film typ & sen
skulle jag och elin gå ner och handla frukost typ hahah ..
& då vaknade jenny , men jag och elin cykla ner och fixa de ,
sen hem och äta , fixa oss , sen gick vi till tåget & åkte till lisse ..
hade as kuul fast det va jätte mke folk + hur jävla varmt som helst
va typ nära på och svimmaaa ..
men aja sen kom pappa och hämta , och då spela vi kort ehehe
sen så skulle dom hem :/
& då hoppa jag in i duschen och nu sitter jag häär :D
men aja underbara dagar iaf ,
älskar er ! ♥
men skriver mer senare , & förlåt för fult och långt inlägg ..
kommer bilder senare , eller imon ..
orkar inte nu är as trött ..
__________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0