SNART TRÄNING DÅ !

hejhej sötnosar !
slutade typ 2 idag men vi skulle
slutat klockan kvart i 2 ungefär ?
men vi prata , skratta och massa mer
sånt så vi fick fan sluta 20 minuter efter !
blev fan as sur , & sen fick jag underskåp
& fick reda på vårat suuugkuk schema också !
15.10 på fredagaaar !?!?!?!?   känner bara FML !!!
aja lämnar skolan nu :)
efter skolan va slut så gick jag , jenny , johan , jonte
& wille till drängsered , så badade dom och så snacka vi
och sånt och sen gick jag och jenny till bussen och åkte hem .
nu blir det att byta om och sen gå till träningen !
taggaaad (y
ha deet så bloggar jag mera senare ikväll .
naaw hon i mitten där med jätte lockigt hår är finaste
frida älskling nordluuund (a)
hon kmr döda mig men sötast är hooon !

Kommentarer
Postat av: FRIDA ÄR ARG.

JÄVLA DUM UNGE VAD FAN GÖR DU NEJ JAG ÄR INTE SÖT DU LJUGER !?!?!? OMG DU ÄR DÖD NÄSTA GÅNG VI SES <33333333hahahaha så ful åh jag vill dö FML

2011-08-23 @ 17:52:09
URL: http://fridaelsymariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0