TOG UT DEN ..

tog faktiskt ut min piercing , va jävligt dum som
tog den från första början !
men aa visst kommer sakna den lite kanske , men
asså jag vill göra det jag verkligen älskar & det är att
spela fotboll & sen vill jag inte få världens jävla infektion
så jag får ligga på sjukhus typ .. haha ,  
men aa det va iaf det bästa tkr jag , visst det är jävligt
snyggt och ha och så tkr jag , men jag vill göra det jag
älskar och det skulle jag inte kunna ifall jag hade piercingen
kvar.
så nu är den borta & är glad att jag tog ut den ..
_____________
& jag fick reda på en grej idag som pappa berätta till mig
& jag hoppashoppashoppas verkligen att det kan bli så !
skulle blivit så jävla glad då , saknar ju det så hiimla mycket .
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0