SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

♥MF
tycker du superman är snygg? ;););););))
Tror du redbull ger dig vingar på riktigt? :O
Tycker du jag är söt? (A)
Vem är din bästa vän? :)
Hur många unika läsare har du per dag? :)
Tycker du mina frågor var seriösa? :D

PUSSS ! <3
SVAR:
1. ja självklart , snyggast ;)
2. nej faktiskt inte .. 
3. ja sötast !
4. vet faktiskt inte om jag riktigt har någon , men har
många nära vänner om man kan säga så ? :) 
5. runt 50-150 , men det är helt olika ibland mindre 
& ibland mer ;)
6. haha jadå :)
puss <3

Linnea
Vad är ditt mål med livet? ♥
Hur vill du att din pojkvän ska vara ? utsidan & insidan ♥
top 3 mascara, foundation ? ♥

ha det bra, puss älskar dig finis ♥
p.s. kika gärna in på min blogg :)

SVAR: 
1. hm .. jag vet faktiskt inte riktigt är ju fortfarande
"liten" , men har lite funderingar faktiskt ;)
2. insidan ; snäll , rolig , gullig , mysig , osv :) 
utsidan ; jag tycker inte det spelar någon roll direkt , 
asså insidan är ju helt klart det viktigaste !  men att
va söt är ju ett extra + ;)
3.   
1. million lashes ;)
2. ngn mascara från loreal ?
3. haha typ false lash effect ?
1 Dream Satin Liquid
2. loreal true match
3. Dream matte mousse
du med , puss älskar dig !♥
ja självklart , gör det varje dag ;)

Shachar
gillar du någon just vem? 
vem var du senast tillsammans med?
vem är din bästa vän?
vem kysste du sist? 
vilken är din favorit film?
gillar du din klass?
vem hatar du mest av alla i klassen
vem gillar du mest av alla i klassen?
love u o saknar dej sjukt mycket <3

SVAR:
1. nej det gör jag faktiskt inte ;)
2. jonathan tror jag det va ♥
3. har många bra vänner (:
4. hampus tror jag ? 
5. jag har många favorit filmer (:
6. nej JAG ÄLSKAR DEN ! 
7. hatar ingen ,
8. gillar dom flesta riktigt mke , men vissa
speciella finns det ju ;)
love u 2 & jag saknar dig med ! ♥

Vickiiiiisss

Hur skulle du beskriva dig själv som person ? :D
Kan du göra en sminkvideo ? (:
Har du någonsin ljugit för mig ;) ?
Who do you have a crush on ? (a)
Bloggar du dagligen ? ^^
Vad har du för musik stil ? (: 
Skulle du välja att träffa Chuck Norris eller Erik Saade ? :D

SVAR:
1. stöörd , efterbliven , snäll ? hahah .. , bäst humor enligt
mig själv (a)   osvosv .. :D
2. ja det skulle jag kunna göra ;)
3. nepp i dont think so o:
4. va betyder det ?
5. yes 
6. gillar all musik !;)
7.  Chuck Norris , gillar inte saade !

din frida<3
ÄLSKAR DU MIG? 

SVAR:
ja det gör jag älskling & det vet du att jag gör ? <3

natta :)
jesper , jonas , julius , ted , oscar & några till jag inte
kommer ihåg haha , värsta dåligt minne ;$

din frida<3
kan du visa ditt favorit plagg?:)
vad är det dyraste du äger?
redbull/cola?
favorit låt just nu?
film tips?
din högsta dröm?
gillar du någon just nu?
loveu!
SVAR:
1. yes det kan jag väl göra ;)
2. min data tror jag ?
3. haha beror på ;)
4. många bra !
5. rec AHAHAHA
6. har många drömmar ..
7. nepp ;) 
loveu2 !

Ida ♥
varför är du så söt ? (:
gillar du skolan ? 
vad gillar du att gö mest på fritiden ? 
har du någon piercing någonstans ? 
hur tycker du jag är som person ? :)
älskar dig ♥
SVAR:
1. och det kommer ju från rätt käft sötnos ! :o <3
2. ja faktiskt , kul & träffa alla kompisar osv , och
sen vill ju ha en bra framtid ? (Y)
3. vara med kompisar , shoppa , fota , spela fotboll
osv :)
4. yes det har jag & det kommer bild på det senare
idag eller imon ;$
5. går inte och beskriva HELT UNDERBAR !
älskar dig med♥♥
SarahDenBästaEhrenberg♥
heeeej emma ^^ vem gillar du ? :D ♥
SVAR:
heej sarah !   jag gillar ingen just nu ;) ♥
idda :)
vem är din bästavän? :)
det värsta som hänt dej? :)
hur många besökare har du på din blogg? 
senaste förhållandet du hade? :)
är du oskuld? :)

hihi jag kom inte på något.. ;d<3
1. har många nära vänner (:
2. mke faktiskt .. :/
3. 50-150 ? eller asså det är helt olika
ibland mindre och ibland mer .
4. med jonathan tror jag 
5. nej
Vanna <3

Heej, Emma<333
Är jag en bra målvakt?
Vem hångla du med senast?
Älskar du mig på riktigt?
Vilken färg har ditt hus?

Saknar o älskar dig Emmsan <33
heej vanna ! :D <3
1. ja du är grym !
2. hampus tror jag det var ;)
3. ja självklart :*
4. rött & vitt .
saknar & älskar dig med vannis <3

reham, :D
vem är din bästavän?
vem var du senast tsm med?
hur brukar du sminka dej till skolan?
är du oskuld? 
hur länge har du ridit?
vad hette din första bästavän?
hur bra är din klass på skala 1-10?
tkr du att du är fin? 

hihih,kommer inte på fler frågor, (a)
älskar dej,♥
1. har många nära vänner♥
2. jonathan tror jag,
3. kajal och mascara , fast inte alltid kajal grej xd
4.nej
5. 8 år , men har slutat med det ju , ngt jag verkligen
ångrar !!
6. anna sjöö
7. lätt 10 <3
8. nej det tkr jag verkligen inte usch :O
thihi det gör inget gumman !
älskar dig med ♥♥
Lisa (: ♥
vem är din bästis,?
vilket är de bästa minnet med mig,?
vem kysste du sist,? 
Hur lång är du,? 
Loveeuu , ♥
SVAR:
1. har många nära vänner ,
2. det när vi sov öveer ♥
3. hampus ithink
4. runt 160 ;)
loveu2♥
Ilenia Di Feola
vem gilalr d? :D
vem är din bästis?
vilket är dityt favorit djur hur måånga besökare har du på din blogg=?
puss love u darling! <
SVAR:
1. gillar faktiskt ingen ;)
2. har många nära vänner & du är en av dom hjärtat ♥
3. hund & häst (:
4. 50-150 ungefäär ;)  olika , beror på hur mke jag bloggar :) 
puss love u 2 bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0