<3

Jag orkar inte få mera skit längre .
Vad jag än gör ,så blir det bara fel .
Försöker att vara glad , & kämpa men
jag orkar snart inte längre .
Det är mitt liv och ni ska fan inte bry
er heller , för det är mitt liv & inte erat !
så jag gör precis vad jag vill , visst jag
vet att ni bryr er och vill att jag ska må bra
osv men jag orkar inte med erat tjat hela
tiden .
_____
gammal men världens finaste låt ändå ♥
får mig & tänka på världens bästa,
du finns alltid där för mig & du betyder
obeskrivligt mycket !
älskar dig jonte ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är en kärlekslåt, är du kär i honom? :)

2011-12-08 @ 17:04:13
Postat av: Linn

Emma,du vet att jag alltid finns här!

Det ända jag vill är att du ska må bra, men jag vet att det inte är lätt ibland.

Men du är stark, du kommer klara det här! fortsätt kämpa, du får inte tappa hoppet.

Och om du skulle göra det,så kommer jag alltid fånga dig när du faller, glöm aldrig det!

Älskar dig obeskrivligt bästavän <3

2011-12-08 @ 23:43:03
URL: http://linnanderssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0