10 sanningar om mig !

* jag älskar mina vänner
* jag hatar folk som sviker , snackar skit osv
* jag har haft 2 egna hästar & ridit i 8 år , men slutade med ridningen
* jag föddes med ett tarmfel & fick opereras direkt & har fortfarande kvar det fula ärret (stavning) på magen .. 
* jag stör mig otroligt mycket på människor som tror sig som fan & att dom inte fattar att dom skämmer ut sig
* för ett tag sen vad jag världens jävla wannabe fjortis & jag skäms riktigt jävla mycket !  :o
* jag har världens bästa klass ! ♥
* jag älskar mina föräldrar dom är världens bästa ,  även ifall vi bråkar ibland
* jag hatar & förlora ngt man älskar riktigt riktigt mycket !
* jag gillar verkligen inte när man är med en kompis & sen är det allmänt tråkigt inte har ngt och göra osv .
dåliga sanningar ?   men kommer inte på något bättre ! 

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0