åh så jävla läskigt !

jag gick ju ut och sprang för ett tag sen ? 
sprang en slinga i skogen , & första varvet
hade jag med min hund .   vid en bom på
en grusväg så kom det en bil och parkerade
där & jag brydde mig ju inte om det så .
men sen lämnade jag min hund till min lillasyster
som var i skogen med sin kompis och typ lekte
häst ..    men aa sen gick / sprang jag ett varv till
& vid bommen då såg jag en kvinna i 50 års åldern
typ ?  som gick och rökte och när hon såg mig gick
hon och gömde sig bakom ett träd & sen när jag va
på väg upp för en backe kollade jag bakåt och då såg
jag henne stå och stirra på mig , & sen nere i dalen typ
va det 2 män med en hund och dom 2 männen satt böjda
neråt och hade handskar på sig och grävde eller ngt tror jag
& sen när jag fortsatte på slingan hörde jag dom komma
bakom mig , dom pratade om ngt & hunden skällde .    jag
började springa allt jag kan och när jag kom hem berättade
jag allt för mamma &  vi tog med oss maja som är jakthund
eller aa vi jagar inte med henne men hon är en sån ras , så
gick vi och kollade , bilen hade åkt & jag sa typ såhär till mamma ;
ser du bilspåren det va här den stog osv ,  & sen kollade jag i en
typ stor grön buske eller asså massa små träd precis på andra sidan
vägen och då stog det en man där och glodde som fan & jag är inte
säker på att det var han men jag tror det var en av dom  !    & jag
och mamma vände direkt och börja småspringa .
så sjukt jävla läskigt va det !    & där jag sprang det bor bara 1 längst
in på vägen där och det var absolut inte dom , och det är ingen som kör
där & knappt några som springer / går där heller så det va la ett bra ställe
för att göra ngt ?    gräva ner något också gör ju inte saken bättre ?
har absolut ingen aning om vad det kan ha varit men det får man la reda
på snart . nu ska jag iaf duscha och lugna ner mig , är typ helt chockad eller
nu hur man ska säga,
aja skriver sen .

Kommentarer
Postat av: Elina

men gud vad läskigt det låter :o undrar vad dom höll på med ... :o

2011-07-13 @ 23:16:54
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0