asså sån jävla fobi har jag ! :(

jag & mamma va nyss och kolla där borta
& hittade typ konstiga kläd/tygbitar med blod
på och dom luktade as konstigt :o    så jävla
skuumt är det för har ingen aning av vad som kan
ha hänt + min hund som är en bra spårhund sprang
runt & spårade och va jätte orolig ! :o
men aa , får la se vad som händer
och när jag och mamma gick hem så såg jag en orm ,
& jävla va jag grät , & kunde verkligen inte gå förbi ,
så mamma fick typ bära mig över :(    åh så jävla
äckligt :(:(
aja nu är jag iaf hemma & nu ska jag hoppa in i duschen
och efter dt ska jag kolla fotboll med pappa
skriver mer senare ,
puss
gammal ful bild när jag hade oranget hår , hahaha

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sötnos är du ♥

2011-07-13 @ 20:27:39
URL: http://linneahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0