ensam

går in i perioder där jag känner mig svag och riktigt
ensam & just nu är jag i en sån period
ingenting går som man längre vill att det ska
vännerna sviker & jag har ingen jag kan prata med
orkar inte leva som jag gör just nu
det är jag som "pajar" hela våran familj , det är jag som
gör att det blir bråk här hemma
skulle bli mycket mycket bättre om jag försvann ,
inte förstörde våran familj inte va bekymmer för
andra
jag orkar fan inte leva med det längre , är för svag
försöker hålla inne tårarna med det går inte så bra
längre 
kommer bara mer och mer tårar för varje dag
det är så sjukt svårt att vara glad när man innerst
inne mår skit 
orkar inte länge till , men måste försöka kämpa
ingen är perfekt och definitivt inte jag
det var ett stort misstag att jag föddes
jag bad inte om att få bli född

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskling ?! Du vet att jag alltid finns här för dig om det är något :( och det är inget misstag att du föddes, för du är världens underbaraste! Älskar dig / frida

2011-07-10 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0