hemmaaa nu *.*

hej kom hem för en liten stund sen !
har ju varit borta hela dagen idag & har
varit på ullared och hälsat på " farmor &
farfar " som har nyss byggt ett sjuuuukt
fint i falkenberg precis bredvid skrea strand !
asså det är helt sjuuukt hur fint det är !! :O
men aja idag i ullared köpte jag ;
2 iphone skal
1 parfym
foundation
svart kajal
vit kajal
1 mascara
3 hårinpacknings grejer 
2 as fina tröjer
2 red bull haha
tuggumin x 4 :p
massa trosor
1 bh
2 par as mysiga strumpor (A)
1 sjukt gosig pyjamas  ;$
smink servetter
hårspray
plats grej för iphonen
fin "tavla" som jag ska ha på rummet
1 sjukt fin väska
hittade inte alls mycket ! :(
men det var sviiiin mke folk !!
_______________________________________
aja imon så ska jag åka till hisingen &
köpa en ny dator ! ;)
denna blir det nog;

Sony VAIO 15.5 , sjukt snygg data !
& värsta skönaaa knappar ;)
kostar 5990 så det är ju ganska billigt .

& sen imon så ska jag på "jobbmöte" också , mer om det imon ! :)
men nu ska jag inte skriva mer ,
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0