justin bieber

okej , ska jag vara ärlig nu så har jag aldrig
riktigt " hatat"  honom 
jag har bara fallit för grupptrycket för det är
ju så jävla många som hatar han , & tkr
så illa om honom 
men han är bara en helt vanlig kille som tkr
om att sjunga ? 
& hans texter är helt underbara & hans röst passar
till vissa låtar
men han är ändå en sån jävla snäll människa om man
kollar på musikvideon till låten pray tror jag det är ?
så sjukt jävla snällt av honom
men nu ska jag inte falla för " grupptrycket " längre , utan
jag ska säga precis vad jag tycker istället för då blir allt mycket
bättre ! 
jag tkr inte alls illa om honom , men inte att jag direkt älskar
honom !
men jag kan lyssna på honom :) 
& detta är annat också vad som helst , & det är stå för
vad du själv tycker & fall inte för grupptryck !



Kommentarer
Postat av: ♥ majjin.se

svar: jo, det gjorde svin ont! :O

tack så mycket! :D

det känns faktiskt bättre, själv då?

2011-07-12 @ 16:44:21
URL: http://majjin.se
Postat av: thea :)

håller med !

det va samma me mig förut <3

2011-07-12 @ 16:47:32
Postat av: Ida♥

Jag tycker att JB är helt okej..

Jag fattar inte varför alla "hatar" honom!?!?

bara för att han har en röst som en tjej!?

det spelar väll ingen roll liksom..

iaf inte för mig! jag lyssnar bara på texten så ;P

Jag älskar hans låtar <3

2011-07-13 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0