pappas flicka , föralltid ♥

pappa , du är världens bästa människa som finns
orkar inte tänka ett liv utan dig , det skulle aldrig
funka lixom
du är den jag alltid har lyssnat på och sett upp till
du har varit min förebild & är det fortfarande
du är världens bästa pappa och jag vill aldrig förlora
dig 
jag har alltid varit din lilla flicka , din gebba [ som jag kallade
mig själv när jag var liten , precis hela tiden ] ♥
när vi bråkar så blir jag så jävla rädd att jag ska förlora dig ,
vet att jag kan vara en riktig bitch mot dig , men jag lovar jag
ska försöka ändra mig
för du är den som gör mig glad pappa
du betyder så otroligt jävla mycket för mig och det hoppas jag
att du vet och om du inte vet det ska jag bevisa det

jag älskar dig joacim amnehag theander
din lilla flicka föralltid
världens bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0