förlåt :(

hejhej ,
precis kommit hem !
förlåt för jag inte har bloggat ngt ,
men har glömt av / inte orkat .
men åkte ju till stan igår med linnea
en snabbis köpte bara present till
ilenia , hitta inget annat ?   men beställer
nog på internet sen ? ;)    aja får se ..
men aa sen åkte vi till ilenia så drog vi
och bada vid en hängbro så sjukt jävla kul !
eeh aa , sen typ så kom lavinia & julia , saknat
dom tjejerna , så grilla vi , snacka , gick ner till torskabotten
, såg en orm , jag dog & fick paniiik verkligen , sen åkte dom
hem , & sen bada jag , ilenia & linnea , sen hem , sov & aa
hehehe jag orkar itne berätta , men hade det riktigt mysigt
iaf !    nu ska jag snart äta , & sen blir det att duscha osvosv ,
men skriver mer sen , ;)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0