ny blogg .. igen ;)

yes rubriken säger det mesta .
nu ska jag försöka ha en " roligare"
blogg .. eller aa ska typ ha mer ,
"hiss & diss" , "outfites" , " tips " ,
" frågestund ? "   osv .. & inte bara
skriva om vad jag gör på dagarna -.-
det blir tråkigt i längden !  
menmen iaf kanske ska presentera mig ?
för nya läsare menar jag då ? 
men aja , 

jag heter emma felicia theander & är en helt
vanlig tjej .   bor i en kommun utanför göteborg
i lerum ,   eller ja jag bor i uddared ett ställe
som ligger i floda ;)   har bott där hela mitt liv
& har trivits riktigt bra .  jag går på en skola som
heter alléskolan som ligger i floda och där trivs
jag riktigt riktigt bra , har världens bästaklass som jag
ska gå med i 3 år till ! ♥
jag har 4 underbara syskon som jag älskar , fast bråkar
gör vi ju också ;)  , och sen självklart en mamma & pappa .
mina intressen är fotboll, kompisar, shoppa & killar .   
& sen glömde jag och skriva hur gammal jag var .. 
men jag är 13 år , fyller år den 18 mars 1998 .. liten chey ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0