världens finaste

♥Frida Norlund
hjärtat du gör mig så sjukt jävla glad
hela tiden
när jag är med dig har vi alltid så sjukt
kul tillsammans , har aldrig lika kul med
dig som jag har med någon annan 
du får mig alltid att må bra hjärtat &
är det något så vet jag att jag alltid kan
komma och prata med dig 
för du lyssnar verkligen på en & man
kan verkligen lita på dig
du anar inte hur glad jag är över att jag
lärde känna dig 
du är världens finaste tjej på både utsidan
& insidan
vill du prata med någon så hoppas jag du
vet att jag alltid finns för dig
kommer alltid finnas där för dig vad som
än händer i vått & torrt  , dag som natt ! 
du är underbar på alla sätt gumman
alla våra minnen tillsammans är så sjukt
jävla underbara
nu i sommar så måste vi skaffaaaa massa
massa mera ?!
det kommer bli världens bästa sommar isf !
jag är så sjukt glad över att jag får vara din
vän
utan dig så vet jag inte vad jag skulle göra
då skulle jag inte ha någon och "prata" med
du förstår mig verkligen gumman & det finns
ingen annan som gör det riktigt förutom DU !
du är så jävla perfekt gumman och det vet du
vet inte vad jag ska skriva mer för jag suger på
sånt här , men hjärtat du är guldvärd för mig &
JAG ÄLSKAR DIG ! ♥
värdens finaste frida ♥♥

Kommentarer
Postat av: frida

åh va fint skrivet emma!

vi har alltid så jävla kul tillsammans och då menar jag verkligen ALLTID. Du är en person jag kan ha roligt med,som jag kan lita på , som alltid lyssnar på mig & det finns verkligen inte många som du! Din insida och utsida är absolut finast& det går inte beskriva hur glad jag är som fick dig som min vän. Jag hoppas du vet att du kan lita på mig och berätta allt för mig i alla lägen det som vi säger stannar mellan oss. I sommar ska vi vara mycket med varandra det ska bli den bästa sommaren med dig gumman! Du är underbar,perfekt det finns inte ord som kan beskriva hur du är. Du är guldvärd Emma Theander♥

JAG ÄLSKAR DIG ! ♥

2011-06-27 @ 13:03:44
URL: http://fridaelsymariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0