FLODA BOIF,VÄRLDENS BÄSTA LAG

.. föralltid !
vi har alltid så jävla kul ihop tjejer !
vi gör alltid vårat bästa , visst det
går inte alltid bra , men det laget
vi har får en verkligen och bli glad .
så jävla mycket skratt och tårar har
vi delat tillsammas .
alla minnen vi har tillsammans , alla
matcher , cuper , läger, ja allt .
är så himla glad att jag har fått uppleva
det med er , världens bästa lag & världens
bästa & goaste tjejer & grymma tränare !
att jag började spela fotboll med er , fick börja
i laget & har fått uppleva det jag har .
ni får mig och le & ni får mig att må bra
på riktigt .
sen i sommras har vi alla utvecklats så jävla
mycket , verkligen alla !
& nu ska vi fortsätta att utvecklas & vinna
allting tjejer ! :D
jag älskar er så himla mycket ,
FLODABOIF F-98-99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0