HISS & DISS

* att det är jul snart , inte alls långt kvar ju ! :D 
* att jag har underbara vänner ♥
* musik , hade inte klarat mig utan bokstavligt
talat !
* att laga mat , hihi så jävla kul är det om det går
bra då ! ;)
* att jag har världens goaste lag i fotbollen , &
att vi har cup snart hihihi ,älskar er mest tjejer ! ♥
* att shoppa ;$
* att snön inte har kommit än :(
* att våran klass är tydligen den stökigaste våra
lärare någonsin har haft .. låter ju bra !
* att det går piss dåligt för mig i skolan just nu ..
måste skärpa mig nu !!!
* att snön inte har kommit än :( 
* att det är så jäääävla kallt ute , men jaja det
finns inget dåligt väder bara dåliga kläder , stämmer
ju ! ;)
* att det finns så jävla störda & patetiska personer som bara
söker så jävlans mycket uppmärksamhet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0