KÄNSLORNA TAR ÖVER

så sjukt jävla jobbigt ,
känns verkligen som jag har kvar
känslorna för dig .
det var ett tag sen nu , men dom finns
fortfarande där.
varje gång jag ser dig så blir jag glad .
du är den finaste killen , & så är det bara .
så jävla jobbigt vet inte vad jag ska göra ..
men jaja .
jag försöker verkligen att glömma dig men
det går verkligen inte .
ett tag så trodde jag verkligen att jag inte hade
några känslor för dig , men sen började vi snacka
lite igen , bara liiiiite , men så snabbt kom känslorna
tillbaka igen .
varje kväll ligger jag & tänker på hur det skulle
vara om du va min , bara min .
allt skulle va så perfekt , men nu är det inte så,
det är bara en dröm som aldrig kommer slå in .
du är verkligen en speciell kille , & det får mig verkligen
att gilla dig .
du får mig att bli hel , du får mig att må bra & du får mig
att bli glad .
jag älskar dig
_____


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0