OM JAG BARA ORKA

skulle jag verkligen börja ta tag i skolan .
i vissa ämnen ligger jag på gränsen till
underkänt , men jag vet att jag verkligen
kan så himla mycket bättre .
men det är det att jag inte orkar , 
jag orkar inte göra mina fucking läxor
på lektionerna skiter jag i allt och sitter
bara med musik i hörlurarna & kollar fb ,
smsar ja allt sånt .
jag känner verkligen att jag är så jävla
missnöjd då , när jag själv vet att jag kan
egentligen !
mina lärare vet också att jag kan , men bara
om jag vill .
jag måste börja tänka framåt i tiden , vad jag ska ha
för framtid .
nu ska jag verkligen börja kämpa , för min egen
skull .
when nothing goes right , go left


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0