DET OKÄNDA

sitter i soffan och kollar på det just nu !
jag tycker faktiskt att det är riktigt läskigt .
eller ja jag har hört en del om kompisar ,
föräldrar osv som har berättat om saker som
har hänt & jag känner med ibland att det händer
saker ... men jaja skit samma , vill inte prata om det
nu för då kommer jag inte kunna sova :(
det är slut vid 10 och då ska jag lägga mig i
sängen och försöka somna !
hihihi fick ett nytt jätte mysigt och tjockt täcke
idag med :D
ajaaa , jag fattar egentligen inte varför jag bloggar för
min blogg suger .
pusss

Kommentarer
Postat av: frida elsy maria

den suger inte!

2011-10-11 @ 06:34:47
URL: http://fridaelsymariaa.blogg.se/
Postat av: selma

shiit asså sluta inte att blogga emma du e ju as bra!!!!Bara fortsätt och skriv kanske skriv mer eller något!!!!! men sluta inte

2011-10-11 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0