HISS & DISS

* att jag har världens bästa fotbollslag ,
världens goaste tjejer + tränare !
* att det går hyffsat bra för mig i skolan ,
hihihi :D
* folk som vågar bjuda på sig själva ,
och inte bara rädda för att gö bort sig
* att hösten är här , & efter hösten kommer
ju vintern = snö = åka pulka , snowracer,
snöbollskrig och lite annat !   ... haha looove
* att jag får en ny kamera snart .
* vissa som vill ha så jävla mycket uppmärksamhet hela
tiden och som är så sjukt jävla patetiska !
fyfan vad jag hatar dom
* att skolfotona inte har kommit än
* att jag har så jävla långt till skolan och gå på morgonen ,
och jag är så jävla morgontrött med , älskaaa ! 
* att skolan gör så att jag inte orkar göra någonting , orkar
typ aldrig träffa kompisar och sen på tisdagar ,onsdagar &
torsdagar hinner jag ju inte träffa ngn .. sen på helger är man
så jävla trött så man orkar typ inte göra någonting . 
vi har så otroligt jävla mycket läxor & hur mycket som helst
med att jobba i skolan , orkar inte mer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0