JAG ÄLSKAR VERKLIGEN & PLUGGA ..

fast nej , verkligen inte !
serriöst jag somnar fan på bordet ?!
just nu känner jag verkligen att skolan
är helt jävla meningslöst ...
eller ja det är den ju inte , men när vi
har runt 7 läxor på en jävla vecka + har
hur mke som helst att jobba med i skolan ..
redovisningar och massa annan skit så tappar
man lusten totalt !
när man kommer hem från skolan , orkar
man verkligen inte göra någonting , jag
brukar vara så trött så att jag somnar .
det blir liksom bara skola , hem , sova , plugga ,
sen duscha och sånt då men ja så ser typ en dag
oftast ut .
jag vill ju även ha en bra framtid men det är inte så
jävla lätt när man inte får den hjälpen man behöver +
fattar ingenting för lärarna är så sjukt dåliga på och
förklara saker .
förlåååt för detta sjukt tråkiga inlägg men va tvungen
och bryta från dom jävla äckliga böckerna ..
men nu skiter jag fan i det och går och lägger mig ! :)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0