SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

Enesa;
om du var tvungen att välja EN sminkprodukt som du inte skulle kunna leva utan , vad skulle det vara ? 
Vad är det bästa kärlekscitatet du vet ? 
Vem/Vilka är dina bästa vänner ? <3
lite konstiga frågor kanske xd <3
// Enesa <3


svar;
1. jag har inget "behov" av att använda smink ,
använder bara mascara & ibland kajalgrej.
2. jag har ingenaning faktiskt , finns många !
3. jag har många bra vänner , men en av dom
är ilenia fausta di feola ♥
nejdå det var dom inte alls ;)
bea;

Bästa vän?
Favoritaffär?
Ditt bästa minne med mig? 
Favorit mat?
Vad för smink produkter använder du?

Rakt hår/lockigt hår
Chips/choklad
Cola/fanta
Jeans/Tights
Hemmakväll/ ute åh feta woohoo? HAHAH 

Ah de är dom jag kommer på nu 
älskardig åh saknar ni mest! <3
1. har många bra vänner & en av dom är
ilenia ♥
2. bikbok , h&m , tessie , gina osvosv
3. alla minnen med dig är bra hjärtat ! 
4. tacos , utan tvekan ! 
5. jag använder mascara och ibland kajal.
rakt hår
chocklad
tights
haha båda ;)
tack för frågorna hjärtat ,
älskar dig & saknar dig ännu mera ! <3

vanna;

Tyckte du att jag sög i målet idag ? (Lördag)

Är du o han fortfarande tsm ?

Älskar du din pappa ?

Lite mysko frågor, men ah ....
Jag älskar dig Emma <333

1. tycker jag verkligen inte ! 
du är världens bästa målvakt vanna .
2. jag är inte tillsammans med någon ?
3. det klart jag gör , även om vi bråkar
ofta .
hihi nejdå ,
jag älskar dig med sötis ! <3

Naomi;
Emma har du tittat min blogg ngn gång , ? (:
fett fin blogg, (: 
Vilken klass går du i ? 
hur många skolor har du gått i, ? 
Mina frågor, (:
Puussss, Naomii<3 

1. nej det har jag inte
tack så mycket !
2. jag går i 7:an
3. jag har gått på 3 skolor.
tack för frågorna !

Jenny Wall;
Vad är bäst/viktigast hos vänner? ♥
Hur är jag som person/kompis . ? : ) 

Puss på dig, 

1. hur dom är som person !
kommer ta jätte lång tid om jag ska
förklara men ja ;)
2. du är en jätte snäll & rolig vän !
pusspuss
Lovisa;

vad har du för kamera? 
Den verkar va fett bra! 

1. jag har en nikon D3000 :D
ja den är bra ! ♥

Ida;

vilken är din favortitmat ? (:
vem är din bästavän ? (: 
vilka bloggar läser du ? (:
vilket är ditt favoritgodiiis ? 
skulle du kuna klara dig utan plattång & smink ? (:
hihi , gryma frågor (a) 
älskar dig ♥

1. tacos , utan tvekan !
2. jag har flera bästavänner & du är en
av dom 
3. jag läser jätte många bloggar ;) 
4. haha vet inte
5. ja det skulle jag
absolut gummsan !
älskar dig med 

ilenia

hej älskling!♥
favvo låt?
bästa minnet med mig?
va betyder jag för dig?
favvo blogg?
favvo djur?
favorit ämne i skolan?
kan du börja videoblogg baby?

kommer inte på några mer frågor nu puss älskar dig och det vet du!♥

hej hjärtat !
1. finns många !
2. alla minnen med dig är underbara
3. du betyder allt & lite till
4. din , helt klart ! ;) 
5. vovve
6. heheheh
7. ja det kanske jag kan ;) 
puss älskar dig ! 

sandra;
vilka bloggar läser du ? 
hur många år är du ?)
vilken är dina kompisar 
hur många läsare har du varje dag ?  puss <33

1. jag läser jätte många bloggar !;) 
2. jag är 13 år , 1998.
3. jag har många kompisar
4. det är olika ,
pusspuss <3
olivia:

hur kan du vara så sjuuukt fin hjärtat? 

puss<3

1. du är sjukt fin hjärtat !
puss

Kommentarer
Postat av: Naomi<3

Tack för svaren Emma, :) <3

2011-10-16 @ 15:26:59
URL: http://naaomisanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0