HISS & DISS

* hösten & vintern, så sjukt mysigt !
* varma kläder
* tuggumin
* att ha vänner som bryr sig om en
* kärlek , det är sjukt svårt ibland men det
är oxå riktigt riktigt mysigt !
* att jag har världens mest underbaraste
och bästaste klass .   dom gör alltid en glad ,
får mig att le även när jag kanske inte mår så
bra , ni är bäst & jag älskar er !
* & det sista är .. att skolan går så jävla bra !
elr ja för att vara mig då så det känns så jävla
bra ! :) 



* att vara sjuk , stooooor diss på det
* att dom flesta går på grupptrycket , har själv
även gjort det förut men absolut inte längre ,
man ska stå för det man säger & man ska inte vara
rädd för att säga vad man tycker !
* att frysa , åh det gillar la ingen ?!?
* att vissa dömmer innan dom känner en ordentligt
* alexander bard i idol ,finns bara ett ord att säga , IDIOT !


Kommentarer
Postat av: fridathurinna♥

Älskar dig med hjärtat!

finns alltid här för dig<3

2011-09-24 @ 12:35:56
URL: http://fridathurinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0