SKA BÖRJA RIDA IGEN , WIHOO

jag har ju faktiskt haft egen häst +
haft en " foderhäst" som jag tyvärr
inte riktigt hade tid med , hann inte
med skolan och allt annat tyvärr :(
red ju i 8 år , sen klarade jag inte mer ..
nu har jag inte ridit på ungefär ett
år eller mer  , men har ju ridit ngn gång
så men jaa nu ska jag börja rida på nääs
ryttarförening där jag har ridit förut med ! ;)
tkr det är en superduper bra skola så det kommer
säkert bli as braaa :D
men dock är jag lite nervös för jag ska börja
i den mest avancerade gruppen för ungdommar !? 
det går säkert braaa ändå :)
ni får ha det braaa .
puss & kram.


Kommentarer
Postat av: frida elsy maria

gött emma fan va kul! saknar dig sötan<3

2011-09-26 @ 16:46:06
URL: http://fridaelsymariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0