SKOLAN NU

hej alla söta bloggläsare ! :)
jag vet att min blogg är jätte tråkig ,
men har ingenaning om vad jag ska
blogga om !?!?!?
förslag ?
tar bort bloggen om ingen säger ngt , för
orkar inte bara skriva om vad jag har gjort
på dagarna osv , det blir helt tråkigt !
___
hur som helst , har precis fixat klart mig och
snart ska pappa köra mig till skolan ? 
elr ja om typ 20 minuter , börjar 8 idag med gympa
& då ska man va ombytta och sånt så ja .
idag blir det förmodligen kompis / kompisar , men skriver
mera senare :D

gammal bild ,


Kommentarer
Postat av: frida nordluuund

hiss&diss dagens outfit! :D<3

2011-09-02 @ 08:30:58
URL: http://fridaelsymariaa.blogg.se/
Postat av: Maja, :)) <3

Heej emma, skiit fin blogg du har,!

följer den, den är så himla bra,!

men asså, stör mej lite på att du skriver

pusspuss hela tiden och ett hjärta

i slutet på ditt inlägg x''d

hahah, fast det är sjukt gulligt så jag vet inte

varför jag stör mej, x''d

hahah, men fortsätt blogga sötnosen,! <3333

2011-09-03 @ 20:07:12
URL: http://mileycyrusinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0