BELIEVE IN YOUR DREAMS

mockat åt 17 hästar , tatt ut och in 17 hästar ,
och ridit . haha och jävlar va sötisen dumma sig idag,
först när jag skulle sitta upp skena hon iväg och kasta
in mig i vägen vilket ledde till bruten / spricka / rejäl
stukning i tummen .
men älskar henne ändå , världens finaste .
nu har jag precis bytt om jätte snabbt och snart kommer
kusinerna hit , dom har ju varit i thailand i 3 veckor så
det blir mysigt !! :)
bloggar mera senare ,
pusss !!
låter dig aldrig försvinna , älskar dig över hela mitt hjärta .


Kommentarer
Postat av: naomi sandén♡

Sv, ; okej tack för svaret! :)

Har du egna hästar ? :)

2012-01-06 @ 17:33:15
URL: http://naaomisanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0