DAG 1 - Presentera mig själv

mitt namn är emma felicia katarina theander
& jag är en glad tjej på 13 snart 14 år ;)
bor en bit utanför göteborg i lilla hålan floda,
trivs ändå rätt bra här men skulle gärna vilja
få lite miljöombyte , men sånt blir det ju när man
har bott på ett ställe alldeles för lääänge !?
jaja hur som helst , jag går på alleskolan i en
väldigt stökig klass , haha men alla är så underbara !
jag som person om jag får säga det själv kan vara
riktigt snäll , finns alltid där för mina vänner , envis ,
kaxig mot dom som kaxar mot mig & väldigt klantig
hehe osv ..
jag älskar att vara med kompisar , att spela fotboll ( fast
har en paus där nu när jag känner att jag riktigt hinner ) ,
& att vara i stallet , ska ju förmodligen få en foderhäst men
mer om det senare !! ;)
skolan är typ det värsta jag vet , nej men okej , vem tycker
inte att det är sjukt segt ?  man får världens press på sig och
allt blir bara jobbigt ..
jag hatar speciellt tjejer som är så jävla töntiga & mesiga ,
eller asså inte vågar bjuda och sånt på sig själv bara för dom
är rädda för att göra bort sig .. jag menar jag själv bjuder på
mig själv hela tiden haha !   & brukar skämma ut mig osv men
va fan vem bryr sig !?   vi lever bara en gång , och då ska man
passa på och ha riktigt riktigt kul ;)
har ni några frågor så är det bara att fråga !!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0