DAG 11- Mina syskon

jag har 4 syskon  ..
2 storebröder , en lillasyster &
en lillasyster.
min största storebror som heter
mathias och är 21 år bor i sjövik
med sin flickvän therese . 
han betyder otroligt mycket för mig
även om han kan va väldigt omogen
ibland hehe ;)
____

min andra storebror heter jonathan och
fyllde 18 år 2 dagar efter julafton och han
går första ring på bygg .
han bråkar jag en hel del med osv men haha
han betyder fortfarande lika mycket ;)

_____

min storasyster heter amanda , är 17 år och bor
inte hemma förtillfället.

____

min lillasyster heter mathilda och är 11 år snart .
hon är jävligt jobbig kan jag lugnt säga & det bästa
jag vet är att reta henne haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0