DAG 3- Mina föräldrar

min mamma heter katarina & hon fyllde
40 år i sommras .
& min pappa heter joachim och är 45 år
vad jag vet haha .
mina föräldrar betyder otroligt mycket för
mig !
även om vi bråkar ofta också så betyder dom
fortfarande lika mycket för mig .
jag har alltid varit pappas lilla flicka och kommer
alltid vara det .
om man ska beskriva dom så är mamma väldigt
dålig på att säga nej haha säger typ ja till allt 
& kan börja skratta åt ingenting osv ;)
medans min pappa har världens sämsta humor ,
skrattar åt sina egna skämt ( vilket jag med gör ) ,
grym på gitarr , & är inte som mamma och säger
ja till allting utan han kan även säga nej haha ;)
vet inte riktigt vad jag ska skriva , men
dom betyder iaf otroligt mycket för mig !
älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0