DAG 7 - Min bästavän

har flera bästavänner så skriver om några
jag har !
Linn Andersson : Vi har känt varandra i ungefär
1 år kanske ? kommer inte riktigt ihåg hur vi
träffades , eller jo det va när jag börja på torpskolan
& då började vi snacka en hel del sen börja vi va med
varandra typ varje dag haha ..  sen hände en sak , som
gjorde att vi började bråka , och det va i flera månader..
under den tiden tänkte jag på dig precis varje dag !
jag saknade dig så himla mycket , du fanns ju alltid där
för mig som ingen annan direkt gjorde det & du va den
ända som förstog mig . Du betyder så otroligt himla mycket
för mig,  när jag är med dig har jag alltid så jävla roligt , det
beror nog på att båda vi 2 är lika störda haha !
vi har så otroligt mycket minnen tillsammans , haha när vi
är ute och går och jag bara ramlar haha .. eller när vi gör massa
tokiga grejer . svårt och beskriva hur mycket du betyder för mig ,
du får mig att må bra & tillsammans klarar vi allting , kom ihåg
det älskade vän !
älskar dig världens bästa .

Jonathan Riegler : Träffade dig första gången när vi skulle hälsa på
klassen vi skulle börja i alléskolan , sen började vi snacka en hel del
på sms osv .. sen började skolan och efter ett tag blev vi otroligt bra
vänner & är det fortfarande .
Du finns alltid där för mig vad det än är & det betyder så otroligt mycket
att veta att du alltid finns där vad som än händer, även om vi tjafsar så vet
vi båda 2 att vi alltid blir vänner igen .
Är så sjukt jävla glad att jag fick chansen att lära känna dig , vad som än
händer så kommer jag aldrig lämna dig , för jag klarar mig inte utan dig !
även när jag är ledsen så får du mig alltid att bli glad igen ,
du får mig alltid att bli så jävla glad !
vi har en del minnen tillsammans &  mer ska det bli !! och dom kommer jag
aldrig någonsin att glömma.
älskar dig över allt annat !

Ilenia Di Feola : hjärtat , jag saknar tiden med dig så sjukt mycket !
förut va vi typ med varandra varje dag och nu träffas vi nästan aldrig
längre & det är riktigt synd tycker jag :(
kommer du ihåg sommaren när du typ bodde här ?  eller alla andra sjuka
minnen vi har tillsammans , helt obeskrivligt & något man aldrig glömmer !
alltid när jag är med dig har jag riktigt kul för du är riktigt efterbliven haha
något som jag är med och då blir det ju ännu roligare haha .
även om vi inte träffas lika ofta som förut så betyder du minst lika
mycket som du gjorde förut !
är så sjukt jävla glad att jag träffade dig & fick chansen att lära känna dig ,
du lyser upp mina dagar hjärtat !
även om vi tjafsar ibland så löser det sig alltid , för man bråkar alltid någon
gång .. fast det löser ju sig ! :)
vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig !

orkar inte skriva mer men några till som är mina bästavänner
är ida ljungdahl, erik johansson , william kljaic :)

älskar er så otroligt mycket , världens bästa vänner är ni !

Kommentarer
Postat av: ileniadifeola

Emma du är bäst i hela världen loveu.<3

2012-01-14 @ 20:36:02
URL: http://nattstad.se/ileniadifeola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0