SÅ JÄVLA TRÖTT

jag är så jävla trött att alltid bli behandlad
som skit av DIG!
hur fan tänker du egentligen ?
jag menar jag vill inte vara något jävla andrahandsval
som får vara tillgänglig när du kan och inte ..
jag trodde vi var hyffsat bra vänner , men vafan du bryr
dig ju inte ens om mig ..
det ända du bryr dig om är ***** , och jag orkar inte höra
när du pratar om h** hela jävla tiden , så sjukt jävla jobbigt ,
när du t.ex bråkar med *** så måste jag tydligen finnas där ,
men när jag behöver någon så skiter du bara i mig .. !
det är så jävla jobbigt och jag orkar inte bry mig om dig längre!
___
förlåt älskade bloggläsare för att ni får läsa sånt här ,
men det är min blogg och här vill jag skriva av mig :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0