14

när man var liten visste man aldrig hur man skulle
bli när man blev äldre .
under tiden man växte upp kom det upp problem efter
problem som gjorde att man mådde väldigt dåligt .
imon fyller jag 14 år och under vissa perioder kanske
jag inte haft det så bra , & inte varit mig själv till 100 %.
men en sak har jag insett nu och det är att man aldrig
verkligen aldrig ska sluta kämpa för någonting man
verkligen vill !
jag har skitit i skolan , varit med fel " kompisar " , har
litat på vissa såkallade vänner jag inte skulle litat på
osv .
nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv & göra vad jag verkligen
vill !
jag SKA ha bättre betyg , börja vara med riktiga vänner ,
& inte lita på någon , förutom mig själv .
jag föddes till den jag är , inte den jag kanske skulle vilja vara







Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är rätt gumman !

En underbar och sann text!

Det är den du är vi gillar dig för!<3

2012-03-17 @ 18:41:42
URL: http://http:/nattstad.se/Jennie.wall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0